wtorek, 5 sierpnia 2008

Wham!

Pogoda dziś nieciekawa, wietrzna i pochmurna. Postanowiłam rozjaśnić ten dzień bielą:-). Całość jest prosta- tank top, rurki, do tego duża marynarka z błyszczącą podszewką w paski. Uwielbiam zawijać rękawy, całość kojarzy mi się wtedy z zespołem Wham! i serialem Miami Vice;-). Jako dodatkowa plama koloru czarno-niebieska apaszka ze srebrną nitką. W związku z deszczem za oknem testowaliśmy dziś jako miejsce sesji klatkę schodową. Wolałabym plener, ale co zrobić.

Marynarka- Next
Jeansy- Jane Norman
Gladiatorki- Nine West

The weather today is very windy and gloomy. I've tried to lighten up the day a bit by wearing white. The outfit is deliberately simple- tank top, skinny jeans, and the boyfriend's blazer with shiny striped undersize. I like to roll the sleeves up to show it. It reminds me of Wham! and the Miami Vice series;-). As an additional touch of color the black blue scarf with the silver thread. We've tested a staircase as a photoshoot location, since it's raining outside. I'd prefer to do it outside. Well, next time, I hope...


Blazer- Next
Jeans- Jane Norman
Gladiator- Nine West

9 komentarzy:

  1. nareszcie... choć bardzo mi sie w swoim kapeluszu podobałaś to miałam juz go dość wchodząc na Twój blog :)
    takie duże marynarki podobaja mi sie najbardziej do krótkich spódniczek i szortów, takich co nie wystają spod niej. masz niezłą figurę :)
    gladiatorki fajne
    aga.pier

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tez bardzo podobaja sie takie zakiety do szotow, mam wielka ochote na taki zestaw, ale nie przy takiej pogodzie jak dzis;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great scarf & high heels on you!! How have you been? :)

    Thanks for the comment, I love anything OTS* as well. So fun and comfortable. (*off the shoulder)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you, I've been fine:-).Andf how are ypu doing? I'd definitely have to buty this AA blouse I've seen on you:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Weszłam z ciekawości za linkiem z gazetowego forum... i podpisuję się pod kompozycją, która najbardziej przypadła mi do gustu :). Marynarka jest świetna i pięknie kontrastuje z ciemnością Twych włosów. Wizerunek Twój mnie urzekł, bo nie dość, że jest świeży i naturalny, to jeszcze do tego ładny i gustowny :).

    pozdrawiam!
    gazetowa magdal-ena2

    OdpowiedzUsuń
  6. magdal-ena2, witaj, bardzo milo mi to czytac:-)

    OdpowiedzUsuń